söndag


stylishstina, mhm.
det har vräkt ner snö i snart två timmar nu. det är stora feta flingor och dom är överallt och framför allt, många. jag vill inteeee. jag vill inte vill inte vill inte ta bort!
ska gå och lägga mig alldeles strax istället.

igår var jag hos amanda -tills för ungefär 5 timmar sen. började med kalasandet vid nio, för att hennes volleybolläventyr drog fett ut på tiden. men sen kom hon och det gjorde ochså negarbollarna! dock så la vi undan dom när vi inte ville ha mer, och det mina vänner är ett stort steg för oss eftersom vi alltid lyckas må dåligt efter att vi har kalasat. flummande i tre timmar och käre tider vad vi skrattade! var himla länge sen jag skrattade så mycket! grät, magen krampade, det gjorde ont bakom örenen - sånt som bara kan hända samtidigt när man skrattar med amanda! haha. dagen efter kom vi upp i lagom och ganska bra tid (för att vara oss) och åt frukost och velade över filmer, men till slut blev det Harry Potter and the Goblet of Fire! Så hiiiiiiiiimla bra! så det som skulle bli "uppvakande och lite frukost" slutade istället med promenad till kl.19 ungefär.
Verkligen det bästa på länge. Älskar såna här helger. Bäst.
Och vi kanske ska yoga på fredag, haha!
fint. jag tycker om min lilla kompis.
sen dess har jag tittat på Babben och di Leva (good lord) och suttit här. till och med druckit mjölk-kaffe (massa mjöl lite bryggkaffe) för att lära mig smaken lite. men nu har jag ont i magen...





en annan sak jag gjort är att jag har tittat på jessicas bilder, och sen mina, från 2007. vad hände egentligen? jämförelsen mellan då och nu är ett hopp över ett helvetesgap. och just nu är jag mitt över, antingen på väg ner eller fortfarande svävande.
men det är verkligen så himla konstigt. jag vet inte varför det är som det är idag och hur det gick från det som var då till nu. jag vet inte. jag bara tappade allt. and who knows if i'll get it back.

nu drar jag och min onda mage,
hejdå.

1 kommentar:

ells sa...

nice bild syrro fin du