längtan.

Jag längtar efter soliga och slappa sommardagar. Nångång ska jag bara tillbringa en sommar ute i skogen i en stuga. Bara slappna av. Jag längtar till den dagen då jag vet vad det är jag gör med mitt liv, och jag är väldigt tacksam för att Någon har en plan. Det är fint att vara älskad, och finna ro i en värld så otrygg och kaosartad som denna.

Snart släcks väl det sista ljuset på köksbordet och då ska jag gå och lägga mig,
prata med Gud och sen sova (och gå upp i lagom tid så att jag är färdig med allt när Ellen och John kommer).
Hej.

1 kommentar:

josefin sa...

låter som en fin sommar.
jag saknar dig min bästaste bästa jättefina vän.

hälsa ellsbells och johnnyboiii! (hm, får man ge smeknamn till en människa man inte träffat? tänk om han tar illa vid sig. be om ursäkt från mig isåfall. säg att jag är som jag är och inte kan hjälpa det. skyll på min pappa. rentvå mig!)

öh, ja. nu ska jag rensa ur förrådet, paaaartyyyyyy!