Awoho

2009

Du har fått nya kompisar - Vet inte. Kanske? Kanske inte.
Du har varit i ett annat land än sverige? - Mhm. Två, till och med.
Du har bowlat - Haha, nej,
Du har skolkat - Japp.
Du har fått bra betyg i skolan - Vet inte? Några, kanske.
Du har varit ledsen - Mm.
Du har varit glad - Couple of times, ja. Nej, en hel del, thank God!
Du har blivit Förälskad - Noooo.
Du har känt dig sviken - Hm.
Du har känt att ingen har sett dig - Lite kanske.
Du har suttit vid datorn mer än du brukar - Aaaaanej. Vet inte!
Du har solat solarium - Nope, men jag har solat i Solen.
Du har badat i havet - Yes! Så hiiiiiimla skönt!
Du har varit på fest - Nej.
Du har rökt - "Hela dan, varje dag"
Du har snusat - Uäääh.
Du har varit sjuk - Uhum.
Du har bråkat med dina föräldrar - Aa, fast inte så jättemycket tror jag inte.
Någon har sagt att du är snygg - Igen aning, vem håller reda på sånt? Fick dock höra idag att jag var snygg i mittbena... ;)
Bråkat med din älskling - Haha. Ja, de två männen i mitt liv har varit alldeles för frånvarande.
Bråkat med en från samma kön - Ehm. Ja?
Gråtit för att ditt liv är misslyckat - äh
Pratat i telefon imer än 1 timme - Kanske, har inte hänt så mycket de senaste åren för jag är så himla kass på att prata i telefon, men svaret blir nog Ja.
Kramat någon av samma kön - Japp
Kramat någon av motsatt kön - Japp
Köpt något till en vän - I actually have, till två till och med. Fast dom har inte fått grejerna än.
Köpt något på ica - Jag bor i Kaxholmen. Det enda vi har är ICA (och en pizzeria).
Gjort illa dig - Yes!
Sagt "jag älskar dig" till någon - Aa :)
Känt att dina kompisar verkligen betyder - Jag tycker som Josefin (källan till listan) att det uttrycket inte är ett riktigt uttryck. Men jag kan säga att mina vänner har betytt mycket.
Sovit en hel dag - Nästan.
Blivit besviken - Aa.
Ätit mer frukt än vanligt - Nej (vad är grejen med frågan? brist på kreativitet och uppfiningsrikedom?)
Fått IG - Oj. Vet inte.
Älskat någon av hela hjärtat - HELA DAN, VARJE DAG! (Och nu är jag seriös).



Känns livet berikat? Känns det som att tomrummet har fyllts? Har den sista pusselbiten hittats, känner ni er hela?!!?!?!?!!
Öh.
Fantastisk lista, as previously stated.

1 kommentar:

Anonym sa...

chans finns att jag utan skamkänslor och tvivel snor den här!