materialism

det här inlägget ängnas bara åt att jag gick in på VILA idag för första gången på år och dagar, och hittade så mycket fint. dessutom hittade jag fina studentskor på dinsko. vad ska en student med utgifter och inga pengar göra! kanske kan jag ta lönen till det. behöver faktiskt. massa grejer. fint. då var det bestämt. ska köpa böcker också. hm. borde göra nåt mer för pengarna. borde få dubbellön nu, så en resa till en syster i göteborg kanske går. det skulle vara fint. vi får se. och jag har hur ont i huvudet som helst nu för att jag föfrös det ute och sen gjorde massa test på fejjan av ren uttråkan. uh.

1 kommentar:

Mathilde sa...

Materialism är en underbar sak. Åtminstone när man har pengar, haha!

Hoppas huvud-ontet går över! Lite fil kanske vore på sin rätta plats? Fil lindrar allt :P