ångest?

saker som jag borde ha en stigande orosångest över:

kulturhistorian - efter ett oinlämnat arbete behöver det här verkligen komma in. och det är vecka 14. och som alltid på kuturhistorian, så är det feta uppgifter.

projektet - inlämning v.16, och jag har en del kvaaar. praktiskt och teoretiskt. fet deadline.

svenska - argumentationstexten. åh jag vet inte vad jag ska göra av den!

naturkunskap - inlämning innan eller precis efter påsk. och den är redan utdragen waaaaaaay to much.

engelskan (och svenskan) - boken som ska vara halvläst till på tisdag på engelskan! och helt utläst v.14 på svenskan!

... grejen är bara att jag inte är så orolig. och det känns som att jag borde, men jag gör det inte. vet inte riktigt vad som är grejen med det.
fast engelskaboken är jag rätt worried för. på den kursen kan man nämligen inte bara läsa en recension och dra den (funkar däremot på svenskan lite mer).
men det andra... jag vet inte, men jag tänker att det kommer att vara färdigt. men jag har inte den blekaste aning om hur! uh.

hej,

Inga kommentarer: