Johanna
Kunin
är dagens
artist med
låten Olos.
Nu vet ni det. I mitt otroligt intressanta liv sitter jag nu uppe vid bildsalarna och drygar.
Har tråkigt. Stör mig på tangentbordet (plastplastknatterknatterASSTÖRANDE). Pratar med Robin och Amanda. Borde ha gjort lite till kulturhistorian. Väntar på spanskan. Är allmänt uttråkad. Mitt otroligt intressanta liv.
Igår bestämde Mamma att vi skulle testa att göra eget vax i sommar.
1 dl citrussaft
3 dl socker
...och nånting mer.
Det blir spännande. Det blev också bestämt att vi kanske åker till Göteborg i helgen, och träffar Ellen. Det blir väldigt mycket Göteborg, ska dit den 30:e med skolan och titta på My Fair lady + besöka moské och synagoga. Mycket spännande. Jag är mest pepp på rundturen på Göteborgsoperan, kan ju bli asgött! Och Pappa och Sara har dessutom berättat att mannen som visar runt ät hysteriskt rolig! Hoppas bara att vi får honom. :)
Nu är det skitspanska som gäller. Borde nog öva på glosorna nu, hade tydligen en bunt tills idag.
Ciao amigos!

Inga kommentarer: