"And this is about as social as I get now"
Long time no see nu bloggen! Jag längtar höst, livet efter gymnasiet då man faktiskt kan göra något åt allt man vill göra, Ellen & Frida, en ofantlig summa till klädkontot (jag vet, världen svälter-tro mig jag får dåligt samvete, men jag tror att jag har blivit en shopaholic. Tragiskt men sant. Förlåt. Eller neej, inte shopaholic, men jag har serious cravings!), resor, bio, drömmar, sommar, vår, Örebro, Afg'sen, vänner och massor m.m. m.m. m.m.!
Idag har jag hämtat ut mina glasses, och bilder kommer väl kanske (om ett halvår eller nåt, det brukar ju ta en tid innan det faktiskt händer, haha. Men men, undrens tid är kanske inte ännu förbi!) Jag trivs i dom, även fast jag inte har vant mig riktigt än. Man blir lite snurrig och man inte koncentrerar sig, men det ska nog bli bättre :). Rackarns bara att dom var så dyra. Totalt 5700, ungefär. Fast för två par progressiva är det nog ganska billigt, men pengar är ju ändå pengar.
Föresten så är det där Micheal Kors underbara(!) höst/vinter 07 (fantastiska kläder)!
Jag vet att det låter så sjukt fult och töntigt och..ja, men det är sant. Så är det, och så får det vara.
Ciao, bella

Inga kommentarer: