Adam och jag, Trappa ner festival i juni 07.

Flip-flops, MBT 2006 och Sommarvilja.
Jag såg en helt random bild från mbt -06, och fick sjukt mycket sommarvilja. Jag vill ha flip-flops! Och jag vill cruisa runt på sommarläger, festivaler, jag vill umgås med sommarkänsla! Jag vill att sommaren ska komma nu, så att jag kan få frid.
Alla gör ju såna här års-resuméer, och jag har inte mkt att göra nu, så här kommer en.
Sammanfattning år 2007
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Massor.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Troligtvis inte, om jag nu hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja.
5. Vilka länder besökte du? Konstigt nog så åkte nomadfamiljen Vingren ingenstans, och det lär inte bli nåt i år heller.
6.Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? MASSOR.
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 24 mars. 6 juni. 11 september, m.m.
8. Vad var din största framgång 2007? Haha.
9. Största misstaget? Finns inte bara ett största misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Småsjuk. Knäsjuk. Blodtrycksdålig.
11. Bästa köpet? Oj, vet inte. Baggypants?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder kanske.sjukt mycket iaf. Biljetter?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, jättemånga saker. Vänner, Gud, Sommar, Vår, Höst, Familj.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Går inte att svara på dude.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet inte. I had my share of everything.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Inte tvivlat kanske. Umgåtts och hållit kontaken kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit seg.
18. Hur tillbringade du julen? Med familj, och Babbs med company.
19. Blev du kär i år? Kanske. Jag har aldrig riktigt rett ut det där begreppet.
20. Hur många one night stands? I don't do one night stands.
21. Favoritprogram på TV? Heroes kanske :).
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej..
23. Bästa boken du läste i år? Da Vinci koden! Eller nej nej, Harry Potter and the deathly hallows!
24. Största musikaliska upptäckten? Hjälp. Múm, José Gonzales, Switchfoot, Levi Ware, This beautiful republik, Blindside (på riktigt), det finns massor!
25. Något du önskade dig och fick? Ingen aning.
26. Något du önskade dig men inte fick? Haha, prenumination på DN.
27. Årets bästa film?Oj, många.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Firade? Kommer faktiskt inte ihåg riktigt..
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Umgåsning, och ändringar kanske?
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Haha, fresh!
31. Vad fick dig att må bra? Många saker, vänner, familj, sommar, Gud, musik m.m.m.m.m.
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Ahaha, det var ju nån! Vem kommer jag inte ihåg, men jag höll fast om honom iaf, x).
Jag är nog inte så bra på att svara på listor, iaf inte specifierade svar, haha.
Ah, see ya folks!

Inga kommentarer: