And Happy Christmas to you too,
eller Happy Clappy!

Sådär nåt ser min version av familjens julkort ut. Fást jag tror jag ska göra ett eget.tror jag.
Och det ska alla fina människor få. Både dom som bor nära och dom som bor långt bort.

Sen var det ju om allt det där jag skulle skriva, jag kan rätt säkert säga att det itne kommer hända idag, att jag skriver allt. Men nu har jag bara detta att skriva om (skriver det här för att itne glömma bort det, ni kan ignorera det) julönskelista, jesus kommer, idag, bröllopsbetsyr, klänning, allmänt pyssel..

Idag har varit slappdag nr.1.
Sjukt skönt, men itne bra nånstans. Jag har bara varit sunkig med skjorta, strumpbyxtights och osminkad, men har varit i affären twice! Just fab.
Tanken idag var att skriva åtminstone en av uppsatserna, och komma på lite idéer till spanskaredovisningen, men det blev inget alls. Eller, jag la till lite och fixade med två olika versioner av svenska texten, och kom på vad jag skulle ha om på spanskan, men det var verkligen inte vad som behövde göras. Just nu skriver jag om nån slags orättvisa på svenska texten, men det är sjukt luddigt och ajg vet itne var jag är någonstans. Kanske skulle jag ta om att Sverige har blivit så segregerat att man oftast inte ens försöker respekterna de olika religionerna? Skulle kunna bli bra, om jag bara formulerade mig rätt (hmm, blev lite pepp på den tanken nu..). Spanskan får jag slita med på måndag. Och engelskan som ska vara inlämnad senast på onsdag 15.30 får jag göra på.. ehm, imorgon?
Fast det blir kasnke ont om tid. Jag ska jobba, most likely och förhoppningsvis 10.14 ungefär, men sen ska vi till Lunds på fika. Men ja, jag får klämma in det innan och efter.

Nu ska jga nog göra mig lite mer Lapacho (téet för kvällen), och kanske titta lite på Pirates of the Carribean som iofs redan börjat. Och så ska jag ringa med Johanna! :)

Ciaos, och tack för idag.


FÖRESTEN!
Jag har blivit störtförälskad i Múm!
Så underbara! (www.myspace.com/unefishe)
Speciellt Green Grass of Tunnel.
Mmmhm....

1 kommentar:

josefin sa...

FINT julkort! jag vill ha ett!

slappdagar är bra för själen. jag är övertygad om det!

och mm, när jag kommer ska vi dricka jättemycket lapacho. och jag glömde ringa dig igår...förlåt! det var inte meningen, det var så hemskt mycket stress med allt så det blev inte av.

det där med respekt och religioner låter bra. men jag vet iofs inte vad det är ni ska skriva. oh well!

jag saknar dig så mycket, min bästis! du är fantastisk.