"LUKE - EN RIKTIG AMERIKAN"
(internskämt, ja)

Det var länge sen nu, så här är några - ganska hafsiga- UPDATES:

Fredagsengelskan var sjukt kul, en kille från Philiadelfia var där och snackade. Hur skön som helst, och med fötterna på jorden och allt.
Fredagen innebar också betsämmelser med Selma, vi ska enagera oss i Rättvisemärkt nu.

Bortsett från rättvisamärkt så pratade vi lite eriösa grejer... och jag kan ju bara säga att Selma verkligen är en pärla. Hon och jag har börjar prata massa spanska nu också, och det är skitkul! Iofs så är det lite hackigt, men det gör inte så mycket, vi övar ju bara. Lite warm up för Peru (även fast jag inte är så pepp för Peru just nu, och inte heller som projektarbete, men för kunskapens skull liksom).

Jag har massor med pluggskit! Men det är väl såhär det blir när man bara skjuter allt framför sig. Ku/hi som ska in denna veckan, (den oerhört pinsamt jätteförsenade) arg.texten, massor med matte, formen- redovisning, analyser och göra färdigt "hängaren" (jag vet inte ens vad det är för nåt, go me!), naturkunskap, gympa och psykologi. Jag kommer ha så roligt denna veckan, WOHO.
Det är inte precis några korta grejer vi ska göra. Men nu ska jag iaf försöka göra den teoretiska biten av Kulturhistorian.
(kill me now, will ya?)

Wish me luck!

Inga kommentarer: