Skulle bara säga: SINNESJUKT BRA!

9 kommentarer:

Philip sa...

Hey you, det är din birthday idag! eller jaa, inlägget skrev du ju den tredje. men nu är klockan över tolv, sådeså.

grattis!

Philip sa...

(och klockan på din blogg måste vara lite konstigt, eftersom den säger att jag skrev det där 4:50 pm, när klockan egentligen är 01:50 am? :S)

Philip sa...

Och vilka äre på bilden, btw?

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!=)

Anonym sa...

Tack philip! :D
haha, ja klockan är lite screwed up. jag fattar en inte riktigt.ska försöka fixa den. kan vara så att det är i en annan tidszon? eh, jag vet itne.

det är this beautiful republic! SVINIGT BRA! du skulle nog tycka om dom massor :). dom är lite lika blindside.eller så.
www.myspace.com/thisbeautifulrepublic
LYSSNA!
dom ska komma till frizon :D.

Anonym sa...

TACK MARIA :D!

Anonym sa...

Mjo, jag fixade min bloggklocka för bara några dagar sen :P

och TBR verkar helt ok=) lyssnar på dom nu=)

Ah, to bad jag inte ska komma till frizon. jag har... få se nu... typ BARA de 150 kronorna som om några timmar ska hamna i min mobil. visserligen är en vän skyldig mig 400 spänn, men det räcker inte till frizon ändå. Speciellt inte när jag måste köpa The Deathly Hallows, när den kommer ut. och sen gärna ser ett antal biofilmer som kommer snart :P men hoppas ni har det bra på frizon! :D

Anonym sa...

visst är dom! :)


men hallå. ska du inte på frizon!
om man är smart (som jag, öhöh), så betalar man det under de månaderna när man fortfarande går i skolan och får sitt studiebidrag.
men ah.surt :/.
danken.hoppas du får det kul då också, vad du nu ska göra.

jag är sinnessjukt nervös över the deatly hallows. jag kommer itne våga läsa den.eller vilja. jag vet att det är töntigt, men det är så ledsamt att det tar slut.
vilken datum är det den kommer ut?
och jag ska föresten se den nya filmen nästa fredag.på premiären.
(fast jag är lite skeptisk, jag tyckte inte dom gjorde den förra rättvisa. och så missade dom massa som skulle varit med.)
aja.

Anonym sa...

Njeej, jag ska inte på frizon. men jag hade ingen möjlighet att betala det förut heller. =/

Mjo, kommer kännas skitskumt när man läst ut TDH. kommer inte riktigt ihåg datumet den kommer faktiskt.... och jag ska se den nya filmen också, men jag vet inte när :P
och jag är också skeptisk till den. Men dom lyckades bättre med fyran än med trean, tycker jag i alla fall. Trean var en skitstor besvikelse. dom hade flyttat runt massa skit i den. Inget stämde ju, typ. =/
Men jag menar. Böckerna är ju alltid bäst, så..