Let the sun shine in.





Hej tjolahopp. Jag är fasligt trött, och arg på datorer, usb-minnen, telefoner (varför måste alla ha 3G telefoner, tänk om man inte vill ha en sån, då har man ju inget annat val iaf! Egentligen vill jag väl ha en3G telefon, dock inte nödvändigtvis, men jag är nog mest sur över det för att jag tapade bort min. Ass.), kameror, överföringar, och blablabla. Suck.


Idag ska jag först ta ut tågbiljett, och köpa kontantkort för nödfall, åka till ögondoktorn där jag antingen är en timme eller en kvart för att kolla om det är ngt fel på ögonmuskeln. I don't hope so. Aja, om inte så är jag ett steg närmare att få mina glasses. Skönt, säger jag.

Skulle vara en bra, skön stabilitet (på nåt sätt är glasögon en stabilitet).

Sen ska jag åka till Halmstad för att kvalitétsumgås(kan man säga så?) med Ellenpellenrullgardellen. Och Pj's också. Jag ska få rastaflätor och yeahyeahyeah, jag vet egentligen inte om jag vill ha det, men jag vet ju egentligen ingenting om hur jag vill ha mitt hår överhuvudtaget.
Det får vara det ett tag. Rasta's är rätt smidigt.

Iaf. Jag kommer hem på onsdag eller torsdag.
So see you then, folks!

(och ta hand om er.)

4 kommentarer:

josefin sa...

hoppsan sa.
sorry porry att jag så sällan kommenterar men det har ju varit det där med vertifikationen som är dryg.

jag saknar dig heaps och hoppas indeedio att det inte var något fel på din ögonmuskel.
hoppas halmstad är najs!

får jag träffa dina syskon något när jag är hos dig?
hur tar vi oss till mbt? skjuts eller tååg?

jag har börjat bli väldigt exalterad för på LÖÖÖÖRDAG åker jag. WOHOO! då blire sunk, jag har laddat väldigt länge med att inte äta något i fettväg.

jag saknar dig.

ta hand om dig meeed!

Maria sa...

glasögon! Tror du blir skitsnygg i det. Bara en spontan tanke. Nu ska jag sova. Jag har bränt mig idag. Imorrn ska ajg jobba. Ursäkta min ointressanta kommentar.

stina sa...

joselainen:
du.det gör inget.
det där med verifikationen har indeedio varit sjukt jobbigt, sorry att jag inte har tagvit tabg i det förens nyss.

i miss you to! alldelens förskräckligt mkt! (haha, heaps? det var nice ^^)
all i can say is glassa next. wiihooo :).

det får du nog ja.allihopa.
iaf på måndag. (jag ska föresten jobba då lite, 10-14.sorry.men det är ju bara 4 timmar som tur är.

WIHOO! sunk here we come! jag har inte varit så sparsam med onyttihgeter dock, men jag och ellen ska vara nyttiga och gå 5 km varje dag här nu, så det går.haha.

stina sa...

mariiiia:

tack! :)
jag hoppas det. jag tror det.

oh.då har ni sol alltså.
du.du är verkar ju vara förskräckligt söt.
jag brukar också lämna såna kommentarer.tih.
i did find it interesting.
men det är bra.we love intressanta kommentarer.