Though I have rasta's now.


'Cause I've been through hell over you

Halmstad var fine, och ellen&pj är rätt fantastiska.
Jag älskar Roen.eller vad det hette.
(haha, förra inlägget kändes som värsta kärleksförklaringen.)

Jag har inte så mkt att skriva för tillfället, men jag känner för att blogga.
Det kan vara den första gången på riiiiiiiktigt länge.
Btw, så har jag haft den här bloggen i ett år nu! Tjoho.
Jag kan säga, till allas intresse, att jag lyssnar på Bright eyes- Haligh, Haligh, A Lie, Haligh, och Josh Rose- Summertime. BRA musik.




Just det!
Jag ska få proggs! Som den gamla tant jag är, haha.
Fast det ska blir ohyggligt skönt!
Goodbye headache.

Nu ska jag titta på Blue Water High (haha, jag vet), och sen kommer Signe och Hanna. Dock Fridas kompisar, men jag ska äta med dom (jag hoppas dom kommer snart för jag har bara ätit två mackor och ett äpple idag!).
Sen blir det The Wizard of Oz i tre timmar med äckligt godis.
MUMS.

Ciaos, everyone!

4 kommentarer:

Knivjakt, Cecilia Svensson sa...

I wanna see your rastas!
Och blue water high är faktiskt underhållande! Säg inget annat, Stina lilla.

The Wiz! den är bra. men för mig blir det den nya harry potterfilmen ikväl.
Daniel Radcliff, drooooooool. ^^

josefin sa...

på lööööördag! tvååå dagar kvar!

BLUE WATER HIGH POWER!
jag älskar australien, jag älskar att jag är australiensar! woopiedoo!

skönt att slippa huvudvärken..

jag känner mig lite crazy, var är du? du borde vara crazy med mig!
men som sagt: TVÅÅÅÅ ynka dagar och egentligen bara en att utleda (fast egentligen två eftersom hela lördan är ett enda åkande) och ja. äsch. ibland tror jag att jag är drogad.

men det kanske bara är min personlighet?

jag saknar dig! puss!

Anonym sa...

CYBYLLYLLA:
you will soon! how about v.33 eller 34? upptagen tills dess förstår du.hm.

haha, men ja! Blue Water är OTROLIGT UNDERHÅLLANDE! haha.

DEN NYA HP-FILMEN ÄR SÅ OTROLIGTFANTASTISKTBRA OCH JAG VAR PÅ PREMIÄREN OCH JAG HÖLL PÅ ATT DÖ NÄSTAN. SÅ BRA VAR DEN.
(heh, näe vadå, jag är väl inte alls fanatisk? ha ha)
alltså.den är fantastisk.
det är typ bara två grejer som är lite tveksamma om dom stämmer samtidigt som i boken, men allt är så snyggt så man tänker bort det så att det inte gör ngt sen.
ah. har du läst böckerna btw? isf så kommer filmen vara sjuuuuuuukt mkt bättre.
Give our beloved daniel a kiss from me, will you ;) :P

Anonym sa...

JOSELAINEN:
inte alls mkt kvaaaaaaar! :D:D

jag är smått avundsjuk på dig för din austrailenska nationalitet.baah.
BWH POWER INDEED, haha!

drogad? käre tider :P.
haha, det är bäst att vara crazy, i tell you!
i should be crazy with ya'!
vi får vara det på lördag.
vi måste prata om det föresten.


du är fantastisk.puss!