köttbullar och stuvade makaroner

Vansinnigt trött, och jag har äntligen sett The Queen. Den var bra, på sitt vis.
Och för er som got your hopes up om ett seriöst blogginlägg, kan sluta redan nu. För det här kommer inte bli ett sådant, för jag har alldelens för mycket tänk, tänk som har dykit upp ur ingen stans. Och det är fortfarande svårt att definera vad det är för tänk. Och varför, liksom. Det är ju sommar.
Mest vill jag bara vända ryggen till i några sekunder, och gå i ide. Inga emo-fasoner, bara tänk. Jag måste få tänka.

Jag har fått låna (underbartfina) Stina Johlanders kamera till IKON-grejen. Ska ha den tills på lördag/söndag. Då kommer hon hem från arvika, och hennes familj hem från vart dom nu skulle idag.

Och jag har tappat locket till zoomobjektivet på den analoga i en stenhög med nässlor och kanske ormar. Höll på att fota igår (det var jättevackert ute), och så svängde jag runt när jag arrangerade och tappade locket. Och jag har extrem skräck för bara tanken på ormar. Så nu har jag ett lock för lite. Hoppas jag hittar det där nån annan gång, när det inte är så farligt. Förhoppningsvis.
Ingen bild idag, föresten. Men jag hittar ingen som stämmer humöret.

Nu går jag nog ut. Ass att jag inte har lampshade på bärbar musik.
Lampshade matchar mitt humör nu. Ja bitte.
Hejdå.

5 kommentarer:

Maria sa...

kolla in min nya snygga layout. (jag har lekt smart med html!)

Maria sa...

(http://hiddenpart.blogg.se)

Anonym sa...

will do! :D

Maria sa...

woho^^, du menade min hiddenpart-blogg nu väl?

tack.. det är svårt det där med hår... funderar på att bli brunett i vinter igen.. fast ja.. nu vill ajg bara vara blonare:P

Anonym sa...

ja, det gjorde jag! nice!

ja men visst är det. jag kan inte bestämma mig om jag tycker om mig i blondt. ibland, ibland inte, det är så jobbigt att vara ombytlig.