Hej hej hemskt mycket hej.
Brüden på bilden som är i skrift.

Jag har just kommit hit och ska få ha äran att spendera tre veckor och en dag med Stinky the Finest. :D

Snart ska vi sova.

Nyss såg vi på Notting Hill, jag blev kärlekskrank och sunshine kom på två namn till sina framtida barn och att hon skulle vilja leva på 1800-talet och stenåldern. Till saken hör att hon var helt och fullt seriös. Fattar inte varför el och värme och sånt är värt att byta bort? Menmen. Alla har vi våra egenheter. Jag är till exempel hemskt moderlig, så fort jag ser ett barn fylls mitt huvud av tankar såsom "JAG VILL HA BARN NUUUUU!"

Stina är fett pepp på sin klänning säger hon nu. Och att hon blir på bra humör när jag kom hit.
Jag ler. Både inombords och utanpå.

Dagens citat är, självklart efter att ha sett Notting Hill och blivit kärlekslängtig;
"I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her."

Fattar inte vad jag gör framför datorn när jag har världens bästa Stina att krama?

hejdå stinas läsare
(maria, jag saknar dig!)

1 kommentar:

Maria sa...

ja fick vara med... (om det är mig du menar..) Tacks. Jag saknar dig med, Josefin. Och dig, stina, vill jag hemskt, hemskt hemskt gärna träffa. (för mycket hemskt dära, me ja, you get it..)