Det ska verkligen gå nu.






Jag hoppas på det nu. Idag var första NyGeneration -mötet. det avr jättebra, och det känns bra. Jag vill absolut på Nordic!

Jag vet att Han är med mig, men ibland är det som att det finns så mycket skit som för bort ens tankar från Gud .
och det vill jag ju inte.

Och jag vill inte ha tankar som frågar om det gör ont, eller om någon ens skulle bry sig, men dom kommer ändå.
Jag vet att jag är älskad utav många och att jag har betytt något för människor. But still.
Jag har alltid haft lite för fullt upp för att kunna hjälpa mig själv, i all min iver att hjälpa andra.
Jag hade inte försökt reda ut mina egna problem, för jag visste inte vad för slags problem det skulle kunna vara, och jag hade alltid fullt upp med andras. Hela tiden. Nu snackar vi cirkus 3-4 år sen.
Jag har fortfarande en iver, om inte större, att hjälpa andra. Allt är ju så mycket "bättre" om alla mår bra. Men livet är skit ibland. Det är bara det att jag har svårt att hantera det.
I alla fall. Jag vet att man var liten för 3-4 år sen, men att vara "stor" är inte något kriterie för att må dåligt. Det är inte något man måste vara för att " ha tillåtelse" att må dåligt.
Det är det verkligen inte. Man ska inte känna när man är "liten" att man inte får må dåligt. Man ska inte behöva gå runt och låtsas att allt är bra. Man ska inte behöva det.

Inga kommentarer: