Knock, knock who's there?
I don't know.

Idag läste jag i tidningen vilka som hade kommit in på de olika programmen i Jkpg. Jag stod sist på Bild& Formgivning -spalten.
Ovanför mig stod det en massa massa namn som jag inte hade hört förut.
Bara två. Men dom känner jag inte. Dom har bara gått på min skola. Fast det var såna som jag inte ens sa hej till. inget elakt bakom, det bara är så att till vissa säger man hej till, andra inte.

Fast jag vet inte. Dom verkade inte sådär jättespännande.
Och jag är rädd. Seriöst rädd.
Jag behöver någon som kan stötta upp mig för jag är verkligen jätteblyg och inte alls särsilt social. faktiskt. Jag har liksom svårt att säga tack när någon ger mig en komplimang.
Jag behöver någon som förstår, som inte lämnar mig för att jag är blyg.
Förlåt.

Inga kommentarer: