hej.
I'm just not used of being this big.
jag kan inte det här. det här med att vara stor och gå på gymnasiet. jag vet inte vad man ska göra. ska man vara sådär "allt för att vara flashig och intressant" eller ska man vara "någon" eller ska man vara sig själv?
Jag vet inte. och jag vet inte heller om det känns bra att gå ESBD 1c.
Jag vet inte.
Trivs jag? Jag vet inte.

Jag
vet
verkligen
inte.

och vill jag verkligen vara med om det här? Jag vet inte.

Och frida har flyttat nu. Jag saknar henne. Även fast vi kanske inte hann umgås så mkt, så saknar jag henne.
I'm loosing them, one by one.






Och jag mår verkligen inte bra. och jag vet verkligen inte varför jag verkligen inte mår bra. jag vet inte.
och jag hatar det. jag hatar det.


[men det gick bra på matten idag. jag fattade faktiskt. jag ska nog göra lite extrauppgifter. föröka vara duktig och förstå.
försöka.


Inga kommentarer: