Alltså. Det gick mycket bättre än förväntat.
Jag är helt förundrad över att jag var social och pratade och försökte lära mig alla namn. Fast jag undrar hur många av dom jag kommer komma ihåg imorgon. Alla var så söta i min klass. ^^.

Och jag missbrukar verkligen den här: ^^.
Seriöst allvarligt. jag måste sluta använda den så mkt.
Och sluta säga seriöst hela tiden.

Det var en sån konstig dag idag.
Jag har lixom väntat på att jag ska gå i gymnasiet ända sen jag såg Prinsen och Tiggaren när jag gick i sexan.
Det var JÄTTEKONSTIGT.
Jag kände mig inte så stor som Ellen var när hon började 1:an.
Fast iofs så kommer jag mest ihåg henne när hon gick i 3:an.
På nåt konsigt sätt så kände jag inte Ellen, min egen syster, så bra för ett par år sen.

Jag kanske växer. Det gör jag nog.
Och Charlotte var jättebra idag. Har inte hört henne sjunga själv nån gång. Men hon var bra. Och jättesöt. Hon började skratta när kören sjöng. Och hon stod längst fram. Det var roligt ^^.
Och Johan var också Jättebra. Lite blygsam. Men det var mest gulligt.
Gulligt är ett ganska fjolligt ord. Eller. Själva ordet. Det låter så.. så.. gulligull.
Men iaf. Han var jättebra.(det ska jag och Lina säga till honom nästa gång vi ser honom. fast jag undrar om vi vågar.)
Och det var så himla roligt när jag och Mimmi började skratta för den där hästgnäggande-signalen som tjejen som satt bakom oss hade som ringsignal. Jag höll på att dö.! Likaså på första låten som kören sjöng, stämman som bas-killarna hade. gaaha.
Jag ska sluta använda alla smileys så mkt. Fast inte miffot. Om den nu räknas som en sådär'n typisk smiley.
Jag kommer ifrån det som jag höll på att skriva om.
Men iaf. Skolans första dag var bra. Vettiga människor, och nya människor.
What should I say, it was a wonderful day.




So come on curage teach me to be shy
'cause it's not hard to fall.
When you flow like a cannonball.





You give me miles and miles of mountains
and I ask for the sea

2 kommentarer:

josefin sa...

Ååååh, min älskade, älskade vän, vad jag är lycklig att det har gått bra! Jag visste det redan iofs, men åååh! Jag visste att det skulle ordna sig. Du är underbarast, bästast. JAG SAKNAR DIG, ASFALTSSYSTER!

josefin sa...

förresten så FÅR du verklgien inte sluta använda miffot. ALDRIG.