Kill the lights




Kanske kanske att jag tänker att det inte spelar någon roll
Kanske kanske att jag undrar om det verkligen gör något
Kanske att jag tar ifrån mig livet på så vis
att jag kastar bort den lilla bit av liv som jag har kvar
Kanske att jag går tyst tyst förbi och försöker vara osynlig
Kanske jag försöker gå förbi allt jobbigt utan att göra något större väsen av det
Kanske att jag struntar i vad alla kommer att tycka,
tänka
och säga. Kanske.
Allt blir bara större och större och
mina svaga armar kan inte hålla hur mycket som helst
mina knän kan inte stå raka under all tyngd
det går bara inte.






A warningsign
I missed the good part and I realize
I started looking in a bubble burst
I started looking for exuses
Come on in
I've got to tell you what a state I'm in
I've got to tell you in my loudest tone
That I started looking for a warningsign
When the truth is
I miss you
Yeah the truth is
That i missed you so.

Inga kommentarer: