Uuuuuuuuuåååååoh
Jag är galet trött, gick upp at 0600 hours imorse och fick inte ens gå till skolan.
Fattar ju att det var för mitt eget bästa men det är ju lite snopet att gå upp tidigt och sen inte ha nåt att göra, men jag hann ju frånvaroanmäla mig iaf! Tänkte sätt mig och skriva på arl:en nu på förmiddagen, så har jag det gjort.
Kanske tom att jag målar lite idag. Kanske tom att jag gör nånting av pepparkaksdegen. Vi får se, med tanken på att mina handleder gör oooooooont.
Ska spåna julklappar iaf, så det blir ju lite att göra iaf. Älskar att planera presenter och fixa till och göra fint, och ge bort! :)


Är det bara jag som blir IRRITERAD när dom spelar "Last Christmas" med killen som typ alltid sjunger den? Han sjunger 'gave' så konstigt och jag fattar inte (mer IRRITERAD) varför han inte kan säga 'gave' som vanliga människor för det är inte dialektalt så som han sjunger!
Är nog mer JÄTTEIRRITERAD. Förstört låten, även fast den aldrig har varit bra. Men det är konstigt! Gaaah. Det är liksom som att han kortar ner a'et, för när man säger det vanligt så är det a-ljudet lite längre (är inte så bra på att förklara mig, men jag försöker) och han fattar liksom inte det.
Är verkligen IRRITERAD över det här. Har varit det sen första gången jag kommer ihåg att jag hörde den, helt galet mycket.


Önskar Josefin var här.
Hej



1 kommentar:

josefin sa...

Jag hatar den låten! Den är sämst! Varför får den kallas jullåt ens? DET ÄR INGEN JULLÅT!

hehe går bra för mig att göra färdigt uppsatsen. har inte ens öppnat dokumentet! woop.

jag önskar också att jag var där.

pussikrami