Sorry Frankie
Först vill jag bara säga välkomna till ett blogginlägg som jag förmodar kommer vara lika givande som alla andra inlägg på den här bloggen!
Jag är inne på min sjätte sjukdag, och jag hoppas att jag blir frisk snart. Regeln är en dag utan feber och just nu går det rätt bra. Fast jag har fortfarande en brännande känsla i halsen och hostar, och det värker i kroppen. Inte lika kul men vad som ÄR kul är att det bara är ynka 4 dagar kvar till jullovet, och 8 dagar kvar till vi åker till Las Islas Canarias!
Har en del att göra känns det som, fixa färdigt julklapparna till Amanda och Selma och Josefin, skriva färdigt arbetsmiljön, packa, fixa med kameran, städa och annat fix. Bli frisk också.

öldfhklfjbgösafglhakdcgpäodgueruiognmcv b.-Zojxfoszhvöldsfjlasdhkfkjxvgbmvcäöasjfasdflösääjddkhc
Okej.

Inga kommentarer: