Stoned!
00.00 började jag med att skriva på engelska redovisningen
Ca. 02.00 började jag tvångsdricka kaffe
03.00 var jag inte färdig, skittrött och irriterad
04.00 bestämde mig för att vara färdig och blev skitpigg men sprang ner till sängen utan att tvätta av mig sminket eller borsta tänderna
05.00 somnade jag äntligen, även om jag sov väldigt lätt så var det bättre än att ligga och vrida sig och inte veta var man skulle göra av sig
06.00 vaknade jag, snoozade i en kvart bara för att, gick upp klädde på mig och åt frukost
07.00 nu alltså, sitter jag här och väntar på min buss som går om tjugo minuter.

Jag är pigg, lättirriterad och har en känsla av att vara hungrig och vilja kräkas. Jag har sovit 1 ynka timme inatt, pga en HALV kopp kaffe.
Och jag kommer behöva upprepa det här scenariot både imorgon och i övermorgon.
Min balans är chanslös och förstörd! Kommer sova och vara vaken i tid och otid.
Jesus hjälp mig.

4 kommentarer:

josefin sa...

Skriv så mycket du kan innan natten kommer!

Och duu. Min mobil har havererat totalt. Jag försöker fixa det men hittills har det inte fungerat. Så du vet. Den har varit havererad sen i typ lördags..

Jag älskar dig, massvis.

josefin sa...

svar:
som skrivet, klicka på länken(ligger under ordet "tisdagstema") och läs där =)

jag gillar att ha dig nära. det är bäst. ingen protest.

haha gör han? jag har ingen koll. hade ingen koll när vi var tillsammans heller. bra tjej!

puss och kram!

och hörrö skriv nu. förlåt att jag tjatar.

josefin sa...

jag vet, visst verkar det sköj?

och du kan ju vara med den här veckan också. det spelar ju ingen roll om du blir någon dag sen =)

pussilussifussi! öh. saknar dig!

josefin sa...

jo, det är spontant för jag hade tänkt ha den över telefonen. och jag bestämde för någon timme sen att jag skulle åka dit, och beställde biljetter rätt direkt efter. så det är spontant =)