Quí, j'arrive
j'arrive mon
amour..





Funderar på att kanske bli lite aktiv på den här bloggen. Slightly dålig faktiskt på att skriva.
Äh, jag jobbar på det, among meny things..


Alltså! Det finns så mycket jag vill göra, massor som jag aldrig har tid med! gaah.
Ni anar inte. Kanske är det dags att skaffa sig ett liv och ta tag i det snart. Förhoppningsvis!

Allmänna notes:
Robin är den roligaste jag vet.
Jag ska kanske köpa Amanda S' ipod shuffle.


Om jag ska vara ärlig så skriver jag här nu för att jag inte har ngt att göra.
Det är Kanye West i rummet brevid, och jag ska söka på Katrine Kielos och ändra förstasidan till DN. Och ändra layouten.. Fast dom som finns är så tråkiga.. Hm.
A ja, sen film iaf!



2 kommentarer:

josefin sa...

det finns hopp för din blogg alltså?
haha

i miss you duuuude!

vad ska vi göra i nyår?
jag funtar på att sno min systers lägenhet, är du på isåfall?

Anonym sa...

du, jag är rätt fullpackad på nyår.
har två partyn och ett event att välja mellan, och jag måste göra det snart. det krångliga är bara att jag har nästanlovat att komma på alla.. :/

sorrylorry kompsi! :(