Igår satt jag här igen med min himla argumentations text och visste inte vad jag skulle ta mig till! Jag vet hur jag ska göra, men allt stannade när jag inte kom ihåg hur många det är som dör i sekunden, och ajg hittade det inte nånstans! Ska försöka jobba på den lite nu dock.. om inte Sara och Jessica kommer tillbaka. Eller Nk börjar..

Jag har beslutat mig för att ge psykologin en andra chans, och jag slapp göra provet idag, så jag får göra det på onsdag, men jag undrar hur det ska gå, att ta igen i princip en halv termin av spykologin(det är verkligen spykologi!). Så nästa vecka har jag Fotoprov på måndag, Psykologiprov på onsdag, och Engelska(nästan nationellt)prov på fredag! Min vecka är gjord. Dessutom ska jag skriva den där rackarns argumentationen denna veckan. Och städa färdigt mitt rum(har lovat Mamma), vara barnvakt hos Fagerlunds, fixa med ungdomssamlingen, fixa mitt hår förhoppningsvis, jobba på söndag för Julia, och göra färdigt naturkunskapen. UNDERBART.
Förlåt att jag klagar, men jag har ingen tid till att bara vara längre, och jag behöver verkligen det. Det går ut över min skolgång att jag inte har det. Det är där min obefintliga motivation kommer ifrån. Och det går inte att bara göra saker för att ha dom gjorda längre. Dock så börjar jag känna att det kanske vänder (Thank God!).
Jaja, vi får se vart det går.


Det är en timme kvar tills jag börjar, och nu ska jag ta tag i argumentations-aset! hoppas jag iaf.

Ciaos everyone!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar att du ger PSYkologin en andra chans! (:

Anonym sa...

haha!
kul att du fortfarande läser cybil..:)
hur går det med idn blogg?