Heartbeats

"Så det finns hopp för din blogg? Haha"
Sa Josefin, en av mina supposedly bästa vänner. Tack.
(Jag vet ju egentligen att hon itne är så seriös, men jag tänkte ta upp det iaf.)

Nej, jag skriver inte så ofta, och då inte heller så långt eller om viktiga saker. Men. Jag sa att jag skulle försöka igen, och det var faktiskt bara nån vecka sen det inlägget. Det är i början och det kommer ta tid.. Och föresten, det är ju typ 3 personer högst( fast jag är bara säker på en, och det är Josefin. Haha, sjukt tragisk blogg alltså) som läser den här bloggen. Så det är inte så att den är högaktuell precis.

Alltså jag vet inte varför jag inte gör det så mycket längre. Jag är inte så skrivsjuk längre, trots mina fina framtidsdrömmar för den här bloggen. Och det är sällan det händer något som kan berättas om.




I helgen var det Multi i Lördags, åter igen, Bjärka-Säby var där, och nån kör från Ödeshög.
Ödeshögarna hade sån sjukt bonnig västgötadialekt! Helt sjukt roligt var det! Haha..
Bjärka var nice dom med, hade ansvar lovsången och det gick rätt bra, hade kanske lite problem med takten ibland.. ehem.ja. Det var en bra predikan, dock har jag hört det förut och jag tänker ibland rätt mkt på just det ämnet -vem det är vi verkligen tillber, och att vi måste ta tid osv osv. Träffade Pontus tjej för första gången, mycket trevligt, dock så pratade jag itne så mkt med henne, det var hög ljudvolym och hon och Pontus var rätt upptagna om man säger så, haha.
Hängde mest med Mateusz och Pontus Enghed(i framtiden refererad P1, och Pontus Åkesson som P2) genom hela grejen.. Fick skjuts av Bjärka-gänget hem sen, dom skulle sova i våran kyrka över natten. Dom var sjukt roliga! Och jättesköna, kände igen en tjej jag såg på nyhem i somras( hon pratade framför massa folk på nåt semiarie jag och josefin var på), och så går ju Johanna där! Hejade på henne för första gången sen 8an, även om vi har setts innan.. Hann dock inte prata med henne vilket är verkligen synd, för hon är snäll, men jag var iaf tvungen att ringa pappa. Blev kvar i kyrkan i typ en timme efteråt, skulle bara hjälpa dom in medan Mateusz hämtade nyckeln egentligen, men sen skulle jag fixa papper till Skattkammaren, och dom papprena hade han också hemma och glömde bort atrt hämta dom hela tiden.. så det blev längre än väntat, och det verkade kanske lite skumt också.. Pratade med några andra från Bjärka också, och dom enda jag kommer ihåg namnet på är Josef och Charlotte. Dom var nice, som sagt :).

Apprå på Multi så ska jag fixa hemsidan.. Fast det ska vara en blogg från början, eller alltså, den delen jag ska kirra är en blogg, för där ska bilderna vara, men sen ska det länkas till en hemsida.. A ja, tråkig information.

Egentligen känner jag att allt sån här är tråkig information. Det är kul att höra från andra, men när det kommer från mig så känns det bara jättetråkigt och onödigt. Men jaja. Där är anledningen kanske till att jag itne skriver så mkt längre. Jao.
Jag kan säga en sak till:
Robin har åkt till Indien! Och det märks redan första dagen att han inte är här. Ja. Haha.
Och Amanda åker till Marocko på torsdag!
Alla bara åker utomlands hela tiden, såna as! Jag vill också.. Paris vore fint. Eller nån jätte mellanöstig stad, som typ Katmandu eller nåt (Kristine hade varit där och visat en bild på bdb, så det var därför jag blev sugen på det. Har egentligen ingen aning just nu om vart det ligger dock).


Nu ska jag göra den där sketans Naturkunskapen, så har vi det gjort och plågan owerwith, så att säga! :)

Ciao!

3 kommentarer:

josefin sa...

katmandhu ligger i nepal :) jag kan för många huvudstäder, kära nån..men what to do när det är det enda man gjorde i mellanstadiet? hah

och indien! åh vad jag vill dit.lyllos robbano alltså (får jag kalla dig ROBBANO?)

puss bästis

Anonym sa...

hallå?! jag då?! jag läser alltid! i do. tänk på det!

Anonym sa...

josefin:men det är gött ju! jag vill kunna mer.kunde dom för ett år sen.men ajg glömde bort det lite..of course.
i knoooow! han ska dock köpa henna om han hittar.fast det kommer han inte göra, köpa alltså.haha.vår lilla robbano är lite special price edition.

ellen: åh!okej!felåt! och vad glad jag blir :).det här är ju som sagt inte den mest seriösaste bloggen.(och glöm inte bort att kommentera mera!)puss!