Jag har haft så bråttom att hösten bara har
flugit förbi mig...


Det här är ju sjukt. Nyss var det sommar med rastaflätor, events, vänner och värme. Efter sommar ska ju hösten komma, men jag hade aldrig nog med tid för att göra mer än att observera den, och nu är kalla och gråa vintern här. Det är ju helt sjukt. Det är som att året bara bestämde sig för att hoppa över en årstid och låta det gå obemärkt förbi. Och jag antar att det lyckades rätt bra ändå, för jag har ju inte märkt det förrän nu.
Jag vill ha hösten och en kamera, inte en massa obligatoriskt plugg som jag ändå lär glömma hälften av. Sur inställning till skolan, men jag har en växande hög med studier som jag varken hinner ikapp, eller orkar. Jullovet kommer att bli "som en räddande Jesus fast tusen gånger bättre", som Sara har uttryckt det, haha (det var dock om något som jag inte kommer ihåg). Fast med andra, mer passande ord blir det väl en klyscha som "en räddande ängel".

Idag är sjukfråvarodag nr.2, och jag har aldrig varit såhär aktiv tror jag? Haha, patetiskt.
Jag dricker Hjälp till Självhjälp-Hibiskustéet, som var godare idag än igår. Ska kanske tilläggas att jag fortfarande inte har ätit upp min frukost. Jag blir så kraftlös och ynklig när jag är sjuk, så allting tar tusen år. Skulle haft mitt spykologiprov idag också, men jag kommer inte orka det. Ska ringa Ingalill(?) och Solweig sen och prata om detta + FOGen..
Igår kväll planerade jag att jag skulle vara väldigt kreativ och allmänt tahandomig idag, men jag tror jag får ändra planerna. Titta på film, och sova tror jag blir bättre.


Veckans tips är: att titta på Björn Gustavsson från parlamentet, så sjuuukt rolig! Kolla Youtube.com, starkt rekommenderat! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.