Klagovisor

Bilden suuuhuugeeer (ämnet alltså).
Eller alltså. Jag orkar inte. Det är väl mer så.
Vi ska ha KO-tema, och nu ska vi skissa på kossor (suck).
Kossor är rätt äckliga. Särsilt Belgian Blue, typ det äckligaste och värsta någonsin! Det är sjukt orättvist och plain mean! Inte så att jag brukar vara en djurrätts-aktivist, men hallå.
Genmanipulation är inte bra, it's a dead end! Det är bra med vetenskap, men inte att utnyttja den på så sätt. UÄH.
Avreaktion.
Jag vill ha godis. Men jag har inga pengar, så. Köpte en fin mörkgråmelerad klänning igår av min sista hundralapp. Det var värt. Och Hanna är ändå skyldig mig 115 kr. Så, ja.

Ork.

3 kommentarer:

Knivjakt, Cecilia Svensson sa...

varsågod för godiset. jag ser att det ligger kvar lite i min väska. det är mitt, bara mitt nu! (:
kosstemat är bytheway skitfräckt!

josefin sa...

jag älskar dig bästis och jag äslkar dina kommentarer i min blöggi och du är bästbästbäst och du ska allid vara min bästis, visst?

puss.

Anonym sa...

alltid ska jag vara din bästis!
dock saknar jag dina kommenater i min. pussälskardigochalltsåntdär.