ÖH!


Idag har jag vaknat och pratat med allra käraste Mormor, druckit Yogi Chai, som f.ö är sjukt mycket jul: harmoni, pepparkakor,glögg, värme, und so weiter. Jag har gått i pyjamas och fotat nästan en hel rulle till fotot imorgon (löööv it, dock vet jag inte om fotade allt så som vi sa att vi skulle.har tappat bort pappret med allt som vi gick igenom.ehe), ätit världens GODASTE kyckling, varit ute på promenad med Mamms och Kajs. Och just nu min huvudvärk mig.
Det är helt sjukt, jag kan inte koncentrera och anstränga mig i mer än tre minuter. öh.
Och jag har rätt mycket att göra. Fixa rummet, räkna matte, måla osv, osv.
Imagine that, huh. Och så hittar jag inte mina läsglasögon.. gah.

Ska fixa min glasses denna veckan tror jag. Har hittat ena paret, eller rättare sagt fixat fram lappen hos Specsavers, där serienummret på dom jag lånade hem och gillade finns.
Men man får två glasses, det var ngt erbjudande.. Dom jag vet är guldiga, och dom andra ska vara bruna.. eller nåt.

Inga kommentarer: