ONE WAY, JESUS!

YOU'RE THE ONLY ONE

THAT I COULD LIVE FOR.

Alltså. det är helt otroligt vad den texten betyder.
lätt att jag alltid kommer ha den texten i huvudet.
såbra såbra såbra.



Och Josefin. jag vill bara ta bort det. ta bort allt dumt.
I hate that I don't have superpowers to make it go away. :(
Och likaså med Eleni. :(
why, why!


Och vi måste reformera skolsystemet! Det är inte särsilt rättvist, att bara bild-estetarna(även om solweig säger att alla estetlärare lämnar ut lapparna, så gör dom faktiskt inte det, för amanda har aldrig sett en sån lapp, och hon går musik!) behöver lämna lappar om frånvaro till sina föräldrar.
Och om man har varit sjuk, så är den frånvaron lika med att man har skolkat!
Är inte det hur dumt som helst!
Och anledningen till att vi måste det är dels för att alla andra bildare innan oss har haft hög frånvaro, och att våra lärare vill "försvara" oss gällande frånvaro. Jga säger: GE OSS EN CHANS! och vad hjälper det att lärarna försvarar oss, när det ändå inte kommer att hjälpa till nånting!
Seriöst så måste skolan ta sig i kragen och fatta att man inte kan ha det så!
Speciellt inte när det systemet hela tiden krånglar och det står att man har frånvaro, när man har varit på den lektionen, och att allting skrivs fel hela tiden i datorn!
Himlastupidaslärare säger jag!
Aaargh!


(jag ska försöka lugna ner mig nu)
jag har öpt en penatx a3 systemkamera!! :D:D:D
måste vara mitt bästa köpkap någonsin!
och vad jag älskar den också.
och zoomen. WUNDERSCHÖÖN.





OCH OM TVÅ VECKOR KOMMER JOSEFIN OCH I CAN BARELY STOP SMILING ABOUT IT!!
vi ska ha så roligt, och oroa dig inte kära lilla vän, i can pay.

och jag skanr henne så himla mkt.
det är så mkt lättare när hon är med.
och roligare.
hon förgyller hela ens vardag till max, och det lever man på i flera veckor.
jag älskar den männskan.

och vad roligt att jag skriver om josefin, när jag lika vär kan skriva du, istället för hon.
för jag tror faktiskt att du, josefin är den enda so läser denna bloggen.
men det är väldigt skönt.


tjoho. / stina

1 kommentar:

Anonym sa...

I read =) och jag är ganska säker på att Maria också gör det=)