Tråk.


Namn: Stina Isabelle.
Smeknamn: ehm..vet inte.
Födelsedag: 4 juli.
Födelseort: Katrineholm.
Bott i: Cochabamba,Nyköping,Oxelösund, m.m.
Bor: Jönköping (okej, kaxholmen.).
Ögonfärg: Blågråa.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Arbete: Skola: Estet-bild.
Familj: Mor, Far, 3 systrar.

FAVORIT
färg: hm. svart,brun,grå.
Plats: Kaxholmens lövskog. eller det är nog en av många iaf.
Land: Bolivia igen.
Bok: Nyckeln till ljuset är bra.
Spel: Spel är inte min grej, precis.
Drog: Hm, mycket.
Fordon: Cyklar är bra.
Film: Finding Neverland.
Djur: Papegojor.
Affär: Hm. Många.
Serie: Ehm.. Cityakuten.
Cd: Just nu: Rebecka Thörnqvist - Melting into Orange, och Jack Johnson - Brushfire Fairytales.
Café: Claras och Espresso bar (och Johans ser mysigt ut också.)
Skor: Converse och mina nya "hårda" skor.
Internetaktivitet: Bilddagboken och Myspace.


BRUKAR DU..
Peta dig i näsan: Nää.
Titta på dig själv i spegeln: Japp.
Gnälla: Det finns alltid ngt att gnälla på. Jag gnäller jämt.
Skrika: Inte så ofta?
Sova: Ja.
Ha ångest: Det händer.
Skada dig själv med flit: I try not to.
Ta mediciner du inte vill ta: Ja, näringstillskott och vitaminer för lågt blodtryck.
Vilja dö: nej.
Drömma mardrömmar: Ibland.
Ta droger: verkligen inte.
Försöka vara annorlunda: Nej.
Klä dig i svart: Jag har typ alltid svarta kläder på mig.
Gå till kyrkan: Ja, Fast det var ett tag sen nu.
Gå i skolan: (*suck) Ja.
Röka: Nej.
.Ljuga: Ibland.förlåt.
Hata folk: Jag försöker att inte göra det.
Lita på folk: Oftast.


NÄR..
Åt du senast: För 5 timmar sen.
Läste du en bok senast: Igår.
Var du på konsert senast: I somras.
Köpte du något senast: Foundation.
Kysste du någon senast: huh.
Svor du senast: I don't.
Sjöng du senast: Idag.
Klagade du senast: För mig själv om alla läxor, hela dagen.
Är det sommar: om sex månader.
Ska du sluta röka: Om jag har börjat, direkt.

VEM..
Saknar du: Josefin.mestmestmest.
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: Någon på bussen.
Vill du slå: Min läxor, lärare och min skola.
Vill du kittla: Ingen speciell.
Kramade du sist: Cybil, eller Cecilia som jag tror att hon föredrar att kallas.
Vill du prata med: Ingen just nu, faktiskt.
Skrek du på sist: Karin.
Vill du vara som: Jesus. (Och en till, fast det är en hemlis.)
Sårade dig sist: Vet inte.





Jag fick denna av Cybil, och eftersom jag försöker hitta saker att skjuta upp min läxor med så gjorde jag den nu.
+ att Josefin har sagt att jag borde skriva ngt nytt här.


Kan inte ngn klä ut sig till mig och gå i skolan istället för mig?
Jag behöver vila, motivation och kul. Det kan jag inte få i skolan.

Hejs.

Inga kommentarer: