Yrke: Proffisionell Soffpotatis

Yup, here's your future kid.
Eftersom 15 april är i ÖVERMORGON och jag inte har kommit nånstans i framtidsletandet, så börjar jag känna att allt går åt skogen. Hela framtidsgrejen är inte alls lika ångestladdad som den var förut (jag gick iväg och grinade bara jag hörde någon annan prata om det). Jag är säker på att det ligger i Guds händer och han kommer att hjälpa till. Grejen är ju bara att det inte betyder att jag kan sätta mig ner och vänta på att jobbet ska bli gjort, jag måste lägga ner lite tid på det själv. Är så sjukt oinspirerad bara. Uuuuuuh.
Gjorde intressetestet på arbetsförmedlingens hemsida, och jag tror jag svarade 'inte alls intresserad på 60 av 66 frågor. Min profil blev bild och form, hantverk, köpa sälja marknadsföra, m.m. Så när jag ska skaffa ett "sånt" jobb vet jag var jag ska börja leta.

Nu tänker jag snap'a out of den här attityden, söka till Ny Generations Internationella Team som jag var intresserad av förra hösten. Och sen Teamträningsskolan också, men där är sista ansökningsdatumet 2 juni. Jag ba gjört så äre gjort.

2 kommentarer:

elloellenoello sa...

me like you
me love you

Julia sa...

Hej Stina!
Först och främst vill jag tacka för den fina komplimangen. Den inriktning jag går på underbara Helliden heter "konsthantverk och design" och där läser jag "textiltryck för mode och inredning". det är jätteroligt och jag rekomenderar den varmt!