That's how it was

Okej, eftersom 2 månader är en ganska lång reseperiod, och det känns ännu längre för en tjej som inte är haj på att uppdatera sin blogg (men ändå envisas att ha en), så ger jag er några kommentarer om hur det har varit.

Etiopien: efter nån vecka kände jag 'ok, and so we've done this - now let's move on'
Sydafrika: i love it i love it i love it! bara på flygplatsen kunde jag höra änglarna sjunga och det kändes verkligen som att jag entered the promised land. såvare!
Flygresan: ur min dagboksanteckning; "allt som har funnits och kommer att finnas är det här planet" (ett citat jag sympatiserar med ur Adrian Plass' bok), 26 timmar - inte svårt att bli tokig.

Jag minns knappt något från Etiopien... är så full av Sydafrika.
I guess att det kommer mer prat om resan. Just nu är jag i viloläge, hämtar kraft och inspiration, funderar på framtiden och försöker vänja mig vid att skriva åäö istället för a och o.
Snart kommer mina systrar och john (förhoppningsvis), det blir fint.

/See yaaaaaaaaa

Inga kommentarer: