mbt 2009

Här är några av mbt-bilderna, mer kommer kanske. Det blev lite kruxigt med uppladdningarna och jag hann loggas ur så det blev lite rörigt. Och Frizon-bilderna ska också komma under veckan, mellan kompishäng och packande.

VÄNNER.

Finaste Elin och finaste Nathalie!

PhillyDilly som jag inte hade träffat på år och dar. En natt tittade vi på när tonåringarna jagades, spelade gotlandspelet(vaaaaaaad det heter kommer jag inte på nu), fikade och pratade. Tror jag sov två, max tre timmar den natten. Nice ändå, tror jag har saknat honom lite. Han är skön!

Fina Johanna. Masserandes som alltid.

Jonte och Jojjo
BAZAAREN

Petrus och Martin auktionerade ut hårklipp, 50 kr för en hårslinga från Martin och 100 kr för en av Petrus' (hur skriver man egentligen genus (ägande alltså, det är väl genus det heter, när man sätter s efter ett objekt?) i svenskan?) hårlingor. Efter bazaaren förvandlades dom till syntare/punkare, så det var väl tur att dom skulle snagga sig senare.
Jonsson-tvillingarna var en av årets mbt-succéer, här är Oscar i korvkostymen som senare såldes för 1000 kr på bazaaren, inkluderat att Bäckman gjorde en "Näckman".

4 kommentarer:

josefin sa...

finafinafina bilder! och genus betyder kön (när man pratar om genus diskuterar man oftast vad manligt/kvinnligt innebär.)

vad det du menar heter kommer jag inte på just nu, men hur man använder det vet jag! på svenska använder man inga apostrofer. det är petrus hår alltså. mycket lätt och enkelt och simpelt!

puss!

/nejjagärintebarntillensvensklärare!

stina sa...

haha! nejnejdetäringensomskullemisttänkaattdinmorärsvenskalärare!
men ja det vet jag att det gör, men är inte genus ägande också? ÄH jag bryr mig inte riktigt. tänkte att det kanske var att man inte la till nånting, men det kändes samtidigt jättelustigt som att det var nåt som fattades.

haha, jag började prata med dig mitt i uppladdningarna så jag hann loggas ur coh det blev fel, tex bilden på jonte och jojjo är inte förstorad och ah... what a mess. ska fixa't nu.

Mathilde sa...

heter det inte genetiv? äsch, jag minns inte alls :P
Fina bilder i alla fall!
Kram!

stina sa...

det kan det mycket väl heta!
den stora sorgen är dock att jga inte har en endaste på dig! var var du under bazaaren?! fast egentligen så var det ju jag som inte var flitig med kameran.
KRAM!