3

Idag har jag sovit, varit i stan och gjort ärenden (usch vad det låter fånigt), och gått på bio med Amanda. Det fina är att det blev min födelsedagspresent, och det var precis samma som för två år sen. Då gick vi på Harry Potter och Fenixorden, fast då på premiären.
Den var... bra. Men det finns alltid en massa att kommentera på när man har läst böckerna och vissa grejer inte stämmer, och jag behöver nog se den en gång till för att riktigt få en sammanhängande upplevelse av filmen. Fast jag älskar Harry Potter no matter what. Så äre!

Har tänkt nu under nedräkningen (it's the final countdown, dowedooodi doridititiii osv) att jag skulle langa en bild också, men det har ju inte blivit av, hehe.
Imorgon ska jag hämta personbevis, packa kläderna och sen träffa Mimmi förhoppningsvis eller om det kanske blir på lördag. Då ska jag också titta förbi hos Nowicki's för dom åker iväg på morgonen.
Men iaf, imorgon ska jag försöka langa en bild. Försöka.

Inga kommentarer: