Stina Vingren...

...saknar,
i åhvadärordetnärdetärioordningfastoordningsomiinterankat(?) -ordning:

mbt.förlorade vänner.systrar.semester.skolgemenskap.josefin.amanda.minne.tålamod.gamla vänner.goda vänner.inspiration.kraft.jeansskjorta.mormor.farmor.solen.regniga dagar.brun hy.en god bok.spänning.frizon.husvagnsovande.mr dentistman.mimmi.johanna.kreativiten.

...ser fram emot,
i åhvadärordetnärdetärioordningfastoordningsomiinterankat(?) -ordning:

framtiden.alterna.jesus.systrar.den nya harry potter-filmen.amandas hemkomst.frizon.mbt.mormor.solen.regninga dagar.gemenskap och umgänge.semester.


...tacksam för,
i åhvadärordetnärdetärioordningfastoordningsomiinterankat(?) -ordning:

josefin.kärlek.jesus.bönesvar.amanda.familj.livet.goda vänner.gamla vänner.frälsningen.sommar.alterna.

2 kommentarer:

Mathilde sa...

Hallojsan ojsan! För min del är det så att jag får inack.bidraget från csn, då jag kommer att studera på Folkis. Jag vet inte alls hur det blir för din del, om Alterna räknas som en folkis-linje eller vad det är för ngt. Det bästa du kan göra är att ringa och prata med csn-supporten! Det gjorde jag och de var riktigt trevliga :D

Hittade gamlagalma papperfotografier från mbt anno evigheter sedan då både du och josefins hade väldans svart hår och assnygga luggar så jag längtar ihjäl mig nu! Vilken tid kommer du på onsdagen?

Puss!

Mathilde sa...

Haha, du har nog rätt att det var brunt, men josefins var svart va?

Låter alldeles jättebraatt du hör av dig när du vet :) jag vet en som kommer ha astråkigt på tåget ner iaf... :P

Kram