Fredag

Woho, här var det dålig uppdatering! (egentligen inte kanske, i jämförelse bättrar jag mig haha)
Jag vet inte vad jag ska berätta om. Jag jobbar hela dagarna, kommer hem och jäser tills jag går och lägger mig väldigt sent, och sen försover mig till jobbet nästa morgon. Det är dock inte rutinen riktigt, det var bara idag som jag försov mig.
Vaknade flera gånger under två timmar innan jag såg att klockan var 7.07 och went bananas över telefonen och kläderna på soffan, haha.
Hah, just det! Jag drömde att Josefin och Philip hade massa barn och bodde i ett citygetto och allt var jättemiserable och regngrått, men sen helt plötsligt så friade Philip till Josefin! Jag blev jättehispig, dom väldigt lyckliga, och sen kom nån annan som var jätteöverraskad. Kul dröm! Dock var det just den biten som gjorde att jag sov lite mer än jag skulle gjort. Tack hörni! ;) höhö.

Funderar på att göra om headern och ta upp photoshop-fixandet. Var så länge sen jag hade inspiration och ork att göra det, men nu när sommarn är här så... Imorgon fyller jag föresten 19 år. Det är lite sjukt! Och lite ...jaha. Mesig ålder, på nåt vis. Ingenting-ålder.
Det är också 18 år sen morfar dog imorgon, och 1 år sen bilolyckan... (breaks my heart a bit).

Jag måste hitta bra böcker jag kan spendera min sommar i. Since I have no life left häromkring. Amanda drog till Strandis i söndags, Detdärgänget är lite splittrat just nu och jag vet inte om vi kommer hänga så regelbundet kommande veckor heller...
Längtar efter folk. Längtar efter Frizon och MBT! Woho! Fast mest Frizon.
ALLA BORDE ÅKA PÅ FRIZON!

Nu ska jag fredagsmysa. Hej!

3 kommentarer:

josefin sa...

hahaha vilken dröm. jaja, det var ju fint att vi var lyckliga.

puss.

Mathilde sa...

höhö, lät som en tokfin dröm :P och jag längtar efter Mbt, inte frizon. för min kusin gifter sig på frizon-lördagen så jag missar hela grejen, allt folk, all musik. elakt av min kusin tycker jag. jag ville se the social services!

krams

stina sa...

det var en asfin dröm josefin, massa lycka mitt i gettot! haha, ni var lite hobo-klädda också (och det passar ju dig, HOBO-LOVER! ahah)

mathilde: neeeeej, vad tråkigt! skit i kusinen! kom på frizon! eh.. kasne itne. men du ska inte komma på dagarna innan då? och jag är itne säker, men var det inte social services som ställde in...?