PROJEKTARBETE

Är inte killen med kollen vad gäller vad jag ska göra som projektarbete alltså. Peru-resan rann ut i sanden och för att göra en lång historia kort: det är pga av administrationen.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Eller jo, men jag vet inte vad precis det är jag ska välja att göra, och jag vet inte vad jag ska ha för frågeställning, men det ska jag komma på.
Nåt som jag vill göra men som jag inte vet vad för frågeställning det skulle bli:fotoutställning, nåt med att sy, kanske tom måla nåt och ha en utställning på det.
Men sen nåt som jag skulle vilja göra nåt med, lite mer frågeställningsasktigt är ju det evigt påminnande klimathotet, vad vi kan göra, återvinning och sånt.. Hm, tror jag har ett litet frö iaf.
Ja! Det är något iaf (eller som Philip deFranco skulle sagt: 'AT LEAST I DON'T HAVE POLIO AND IT MASKES MY DAY' ahaha.)
Mmmhm...


Bye.

Inga kommentarer: