Bara en liten ändring där uppe!
Och jag skulle kommit på en bättre text om inte "I need some fine wine and you, you need to be nicer" (som f.ö inte har nånting med bilden att göra) hakat upp sig på repeat i min hjärna. Fast sen tänkte jag att jag kan ju ändra texten när jag vill, efter hur allt ter sig.. ja. Inget jätteintressant, really.
Annars har jag bara sovit, tittat på chocolát, ätit frukost och suttit vid datorn idag. Nu ska jag antingen äta riktig mat eller ta lite chocolate chip cookie (som blev himla god, lite mastig, men himla god!) och titta på Ten things I hate about you, eller Runaway Bride (jag vet jag vet, men vi har inte jättemånga bra filmer hemma, och det är bara dom halvdana man kan titta på om och om igen. På nåt konstigt sätt... Den första är dock klassad som bra film. Men ändå, äsch).
Tjolahopp!

2 kommentarer:

josefin sa...

HAHA kul om man kopplar ihop bilden och texten däruppe va! haha

pusspåre!

Anonym sa...

haha jag vet, men som sagt det har inget med bilden att göra! ;)