NEW PLANS

Jag känner mig mest trött när jag tänker på att jag har en blogg jag aldrig skriver i, men jag tänkte att jag kan ju pimpa den lite så blir det kanske roligare både att skriva oftare, och för layouten..
Will be fixed when I get home, hoppas jag. ska be sven att gå lite tidigare så att jag inte behöver vänta en timme på bussen igen. see ya!

(det här är mest för min egen skull:)
  • städaochfixa.rummet.och toan.och lite i köket.
  • sy in jeansen.och den där andra jeanskonstellationen.
  • laga mat.nåt riktigt.och nyttigt kanske.
  • kolla upp:ONE.calcutta.jamesbrian, m.m.
  • börja med:argumentationstexten.spanska uppsatsen.och culturechock sweden.
  • komma ihåg:pinktown pingst.
  • fixa kalendern.ämnesblocken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA ARGUMENTATIONSTEXTEN HAHAHA OFTA!

josefin sa...

älskar musiken du har här till höger. gillar din musiksmakkkkkk.