Söndag

Jag kan lyssna på Lead me to the cross hur många gånger som helst. Så bra.
Jag tänker tom vara lite out there och testa om jag kan lägga upp den här på vad som kan vara sveriges fånigaste blogg (kanske att den itne ens är värd att kallas blogg. och jag tycker det låter så töntigt på nåt sätt). Okej, då kör vi..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej, det gick inte. Rackarns (fast vad väntade jag mig? haha)
Det blir en länk! Det kan jag...
http://www.youtube.com/watch?v=vdq9Q8wJdjc
Härligt. Jag kan det här. (Josefin, du kan ju upplysa mig?)

Nu ska jag gå och koka te och fortsätta med min bok. Underströmmar! Så bra, verkligen!
Löööv it.


(det börjar bli patetikt nu.jag drar!)

1 kommentar:

josefin sa...

såhär gör du:

i youtube så finns det, bredvid själva huvudrutan där filmen visas, en grå ruta där det står vem som lagt upp filmen och lite information om vad det är för film. längst ner finns det rad med massa tecken och ord, över raden står det "Embed:" till vänster och "Customize:" till höger.

kopiera hela den raden, gå in i blogger, skapa en ny post, gå på "redigera html", klistra in, publicera!