Jag hatar när allt kommer på en gång. Det är alltid att jag blir jättestressad, så stressad att jag nästan blir förlamad så att jag inte kan göra allt som jag måste. Steg 2 är total förvirring, och sen kommer uppgivenheten. Att jag skiter i det, för att jag inte orkar kämpa. För att det som kommer emot mig till slut slår ner mig. Jag hatar,hatar, hatar det.
Och min 4, stora, feta arbeten som ska vara inlämnade under några veckor framöver, kommer att bli skitskitskit. Jag kommer inte få det där mvg:et som jag har kämpat för hela året. Inte i historian, inte i svenskan, inte i engelskan, och inte i kulturhistorian.
Och det är pretty much vad jag har för ämnen. Det är matte och några bildkurser till, men jag tycker inte om att måla och så längre, så jag vill inte. Iofs är kuhi också himla tråkigt, men det är Oves lektion om han är hård. Så då måste man vara så bäst man kan.
Jag är så himla skoltrött.
Gaaaah.


och vi ska ha påsk-konsert på torsdag. Jag ska vara med i dramat, och guess vad I was appointed to?
Jo, demon!
Eheh.
jag och Francine ska väsa, kråla och orma oss. Yeeha.
Jag har fett ont i knäna, benen och fötterna.
Och jag använder ordet fett ganska mkt. Kanske lite för mkt.
Aja.


Och jag har världens segaste dag idag. Massa hål.
Morgon: Jag börjar itne förens 11 (inställd idrott, yes!), men jag skulle åka in och öva lite mer på dramat med ng-drama-gruppen vid 8. Så nu sitter jag och gör engelska( som suger, och uppgiften komme ratyt gå skit, sa jag det?) och väntar på att kuhi ska börja (som också suger, och jag, Robin och Johan måste bestämma bilder på venus, och vad var och en ska skriva om. Fast såklart, så kommer vi bara sitta och prata. Som vi alltid gör. eheh.)
Förmiddag: Jag slutar 12.30, men jag måste troligtvis vänta här i AS-JÖNKAN till kl.19, då det är skate. Om jag åker hem kommer jag inte få ngt gjort. Så det är lika bra jag stannar här. Det kommer säker sluta med att jag skiter i skaten, men jag vill verkligen inte! Och jag kommer vara jättesur och irriterad och trött hela dagen, bara för den här himla skolskiten.
Aja, vi har iaf ingen EOS idag. Det är gött.
Och jag måste ringa sjukhuset och sommarjobbet idag. Wish me luck.
Kväll: Jag kommer hem vid 21-21.30. Yey!

Jag hatar att min dag, som skulle vara så avslappnad bara sabbas av skolan.
Dom har föresten skapat ett "elevsyndikat". Och det är nog ganska behövligt.
Min skolstyrelse suger. Asmkt.

Och just det. Det var UKM i helgen. Som vanligt var det itne jättebra, men det funkade. S.P.D.A var bättre än förra gången (Trummisen var fortfarande roligt skitful, men han hade tyvärr avskaffat dreadsen. Och han hade räls, och det var väl kasnke inte så konstigt, för han har världens största, (fulaste, förlåt!) och längsta framtänder! ).
JUST DET, NAVID MODIRI VAR DÄR! Han var hur bra som helst, och jag är nyfrälst, haha.
Hur skön som helst, och värsta bra/fiffiga(fult ord) texter!
Jag och Jessica ångrade att vi inte gick på hans workshop. Sån dum miss.
Ah.

Och jag var hur trött som helst dagen efter, men jag blev inte lurad alls!
Och jag var vår-fin, med klänning och allt (jag påpekar för att det är ovanligt), för vi skulle fika hos mormor och till kyrkan.


Och f.ö så kanske jag kan ta mig till Argentina och träffa Betiana, Maritina, Manuel, Mario, och Emanuel (visst är det fantastisk föresten att jag kom ihåg de flest namnen!) igen :D! Familjen Johansson ska ner till Salta, Tucúman, och vara där i två år. Och jag hoppas, hoppas hoppas.

Åh, då blir det både Peru och Argentina! Shit, härligt! :D.
Och toppen vore ju att åka till Bolivia. Jag kan skippa Argentina och Peru för Bolivia. Seriöst. Jag åker ner själv, om jag så måste. (Eller, mamma eller pappa, eller nån måste nog kanske följa med. Men bara kanske.)
Lycka!

Oj, nu börjar jag om en kvart, och jag har inte skirvit alls mkt på engelskan.
Gaah
Jag hatar den här dagen.

Inga kommentarer: