För att Josefin och jag ska se om vi tänker på samma saker. So the rest of you, this is only for our own amusement.


Strunt jag tänker på just nu, eller funderar över:

Mimmi sa att ögon luktar ägg. Eller, att hennes kompis hade sagt det. Det luktade äckligt iaf.
Och fy vad äckligt att lukta på ngns öga! tänk att vara den som luktas på, att se en stor näsa komma närmre och närmre! EUUH.

Ng är snart och jag ska bebebebebebebebebebebebeeeeeeeee för alterna saken. och få mod och samla argument till motr och far.

Och jag undrar om alla små figurer man hittar på, vad dom gör när man inte läser om dom, eller tänker på dom? Det är nog som i sofies värld, kanske. Probobly, så får dom umgås med andra figurer samtidigt.

Och det där testet, som jag blev utmanad av josefin av, dte har jag itne skrivit än. jag kom på det nu, för folk har gjort det på bdgb.

Och jag orkar inte skriva ordentligt, jag har bara 3 minuter på mig, och tiden är slut nu!

3 kommentarer:

josefin sa...

men! det där med dig och alterna tänkte ju jag också skriva!
varför gjorde jag inte det?

och ja..jag funderar också massa över vad alla karaktärer gör. alla utom bussfönsterflickan, hon har flyttat in i mig och förpestar mina tankar med hennes deppression. (jag låter lite schizo...)

men ja. min storebror till exempel, vad gör han nu?

lycka till på ng!

Anonym sa...

JAG ÄR ETT GENI!
I LOVE ME!

jag har kommit på nya namn åt oss!
frankenstein och monstret!
you being frankenstein.
tänkte "undrar vad frankenstein gör nu..miss her.." imorse, mest eftersom stina=stajn=stein=frankenstein och åh! don't you just love my brain?!

stina sa...

HAHA! i love it, i love you brain!

jomenvisst, det funkar hörru. men då undrar jag varifrån du har in josefin i monster?

vi blir frankenstein och monstret blir våran mörka sida, när vi är extra onda och smider planer, och you know.
w o n d e r f u l.
:)