antikenprovet gick bra.kändes det som.
matteprovet gick skitskitskit.

och denna helgen kommer nog blir ganska bra och effektiv. om jag håller mig till planen.
fredag: träffa ellen och pj, och sen också amanda.(det får bli fredagsnöjet)
lördag: göra kulturhistorian, matte, hämta söndagsskolepapper i pinkan, passa isak, elsa och emilia.(detta är den effektiva delen av helgen.)
söndag: pinkan, slappa.(och den sköna delen.)
och så ska jag färga håret också i helgen. nångång.

det kan bli bra. hoppas jag.
och jga har kommit på att jga skriver inte sådär jätteintressanta saker här. fast iofs, man är ju inte jätteintressant hela tiden.faktiskt.
så det får vara.



Visste folk föresten att en del gör helt galna saker för att slippa lumpen?
Min goda klasskamrat Robin( och andra, men mest han), har berättat hur roliga saker som helst om detta!
När en kille skulle mönstra( och fortfarande var lag på att killar skulle göra lumpen) och dom var hos psykologen, så har dom RULLAT IN SIG I MATTAN OCH SKRIKIT:
"JAG ÄR EN VÅRRULLE!!"

"Också har de snurrat in sig i gardinen, och skrikit "JAG ÄR EN KÅLDOLME")
HAAAHHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!!

och en annan lär ha börjat prata med en osynlig människa brevid sig, när dom från början verkat helt normala! typ:
"-Eller vad säger du om det Erik?"
"-Jaa, det låter bra. Jag tycker vi gör det."
"-Då säger vi så!"
HAHAHA, JAG DÖR.


Seriöst, jag skrattade så jag grät! kära nån.
Och allt blir tusen ggr roligare när man hör det från Robin. x)

Kära nån.
Och jag skulle vilja att josefin bodde ite närmre. sådär en 56 mil närmre.
Jag saknar henne. och hennes förmåga att alltid få en att känna sig trygg och glad, och aldrig uttråkad.
Det är bara 3 veckor(?) kvar :D! pepp!

3 kommentarer:

josefin sa...

HAHAHAHA, JAG DÖÖÖÖR!

kan inte vi vara vårrrullar?
fast vårrullar är iofs rätt äckliga..hmm..
vi kan vara center! fast då kanske folk tror att vi är centerpartister..och det är vi ju inte.

vi är bäst.

och jag saknar dig mest, alltid, alltid, alltid, du är bästast syster.

tänk om vi bodde grannar. vi skulle bo hos varann iofs. stackars våra familjer :P
men när jag är ledsen skulle jag kunna ringa dig och säga "Charlie" och du skulle vara här och du skulle krama mig och när jag kom hem från skolan efter en shitday skulle du säga "Heeeej, vill du ha chaite bästis?" och allt skulle vara så himla perfekt.

jag älskar dig.
ringer imorn om jag hittar lite tid..

stina sa...

VISST ÄR DET SJUKT KUL!! xD.
fast, det göringet att vårrullar är äckliga, det ärju själva grejen somär svinkul ^^. haha, nej center är vi ju verklikgen inte(fast deras miljöpolitikär nog en av de bästa efter mp)..

det skulle verkligen vara hur bäst som helst,och jag längtar verkligen tills vi ska ta oss an världen tillsammans :).
(miih, i like charlie ^^)
och vi skulle ha ett så enormt stash av chaite, så att det skulle ramla ut påsar nätman öppar den lilla skåpsdörren.
det skulle verkligen vara våran egna lilla happy world.
ringringring och jag älskar dig, bästa bästing!

Maria sa...

alså... om vi någonsin träffas så ska du få höra en inspelning på min mobil där Josefin skriker: "JAG ÄR EN KÅLDOLME!!" :D