For Heavens Sake!

Och jag hatar att dom har flyttat min engelska så att jag måste vänta i tusen år( närmare 1 timme och tjugo minuter) på att ha gitarrlektion. baah. och jag hatar dethär tangentbordets mellanrumsknapp eller vad det nu heter, som bara hakar upp sig och är jobbig.
och jag måste gå på toa är ännu mer irriterande. jag orkarinte tisdagar. pissdag.
Jag vill hem, sova, titta på film ocyh svulla. och ajg får göra det idagm, för dels gjorde jag det itne i måndags(eller när det nu var jag skrev att jag skulle göra det), och dels för att jag har studiedag imorgon. så jag får.

och jag ska färga håret imorgon med. ngra ljusare slingor och lite mahogny'are hår, here I come!

jag orkar itne denna dagen och allt är irriterande och jobbigt och drygt!
och jag somnade på engelskan också, haha (fast jag kunde faktiskt grammatiken.tror jag). Fast det var mest komiskt. jag föll sådär snabbt med huvudet bakåt, och började skratta. och det var bara jessica som hade märkt. för alla andra var upptagna med att vara engagerade, sova eller prata. hahaha.
min klass är så bra :).

nu ska jag gå till kulturskolan och ha gitarrlektion.
bye.

2 kommentarer:

josefin sa...

bara till dig från mig:

http://www.poeter.se/viewText.php?textId=343645

du är bäst i världen, tilåt ingen dig att glömma det

jag älskar dig alltid.

stina sa...

fint. i love you<3.