"De beslut du tar idag, avgör var/vad du är imorgon"


Det är inte bra att umgås med Pontus två kvällar i rad. Han är jobbig, dryg och lam. Och man påverkas lite.inte bra.
Först allians i fredags( och där var det massor av 92:or och yngre som man inte har sett sen Landsjö! helt sjukt konstigt.), med Pontus(1). Han var rätt okej där.
Spunk i huskvarna igår(Och jag såg en del mbt-människor, fast jag var alltför trött för att hälsa), med Pontus(1) och Pontus(2). Pontus(1) var jättetrött och seg och jättejobbig.
Och tillsammans med Pontus(2) så blir han extra lam och dryg. Bara för att Pontus(2) och Pontus(1) alltid är lama, och borde förbjudas att umgås när dom är så. käre värld.

Det var iaf jättebra talat på båda sakerna. Jag orkar inte skriva ner det som sas i allians, och på spunk(fast rubriken är spunk. och allt hon sa, var väldigt tänkvärt, och det fick en att öppna ögonen. Det var lixom vad jag behövde höra.)

Iaf. Helgens tips: Umgås aldrig med Pontus(1) två kvällar i rad, och umgås aldrig med Pontus(1) och Pontus(2) när dom är tillsammans.

Och nu vill jag titta på Femte elementet. och svulla.

Och josefin, jag saknar dig.Vi borde ringa varandra oftare nu när vi har comviq båda två.(jag ska inte byta förens i...hm. På ett tag.)

2 kommentarer:

josefin sa...

jag ringer dig när jag blir lite bättre, just nu tror jag bara att jag skulle klaga och hosta och vara allmänt dryg.

och hörrö. tror du inte att folktycker att vi inte borde få umgås, precis som du inte tycker att pntusarna bordeumgås mer än en kväll i taget? :P
fast det förstås. vi är bäst.

och mbt-människor hälsar man på, hallå!

stina sa...

jag var extremt trött plus pontusarna.
och dom är bara dryga och lama, och inte alls lika bäst som vi.
det är skillnad på oss och dom.