pank och inflyttad

Sådär, nu kan jag äntligen säga... OH AH OH AH EH JAG ÄR ÖREBROARE (behöver bara adressändra). Det enda som är kvar att packa upp är mina kläder (såklart) och vi ska bara gå in oss lite till men sen så är vi som hemma! Väntar på den 25 så att vi kan börja leva med vissheten om att det finns lite cash på kontot.

Och vi har till och med klarat av första dagen i kyrkan! Det har mest varit prat och lite slöfix, men imorgon ska vi planera lite After School och bönerum osv. Den här första veckan kommer bli en mjukstart säger dom, pastorerna är inte här så vi har inget schema men vi har gott om små praktiska saker att fixa.
Det är stundtals väldigt blandade känslor inför det här året, ena stunden är jag mest sugen på plugget och mindre på praktiken, och ibland tvärtom eller ingenting och allt samtidigt. Det är lite svängigt men det blir väl balans på det med när vi har kommit igång med allt lite mer.

Nu ska jag bara titta förbi och kolla Matilda så hon inte flippar ur i närradion.

Inga kommentarer: