sjuka grejer

det är lite sjukt att jag flyttar snart.
ska packa ALLT den här veckan. nästa är det frizon. efter det är det kursveckan på tts i eskilstuna. sen inflyttningsdag den 21a och välkomstmöte den 22a. och allt där emellan så sover jag hos mina systrar nån dag här och nån dag där. det kickar igång jättesnart och det kommer ske lite utan att jag kommer märka det känns det som. jag kommer gå från semester på festival till skola över en natt och sen är det tajt första helgen med en massa att göra och vara med på direkt och bara väldigt mycket nytt. det kommer liksom bara börja direkt. hm, konstig grej alltså.


STÖRSTA CHOCKEN just nu är dock ökenråttan Hjalmar. mina kompisar tänkte hey, lets buy a pet! som 20-års present. galen grej. och jag skulle ASGARVA om jag inte var så chockad över att jag fick ett djur. ett djur! (som jag dessutom tycker är lite läskig och slightly äcklig (och då ska jag ändå vara glad för den andra slags råttan som de egentligen hade tänkt köpa och som antagligen var sjukt mycket äckligare, var slut i affären).
jag vet inte vad jag ska göra med den faktiskt. m och p vill inte ha den i huset och jag vet inte vart jag ska göra av den annars. kanske ge den till grannan om hon vill ha den eller byta ut den mot en fisk eller nåt. hm. we'll see. inte supersugen på djur även om Hjalmar är söt i ansiktet.
fantastisk rolig idé dock med att ge djur. freaky and i like it!

now sleep. jag har jobbat 20,5 timme den här helgen och jag är galet utmattad men vem har tid med det när sommaren snart är över? sova kan man göra sen!

Inga kommentarer: