Swallowed in the sea


Idag har jag gjort CAE speaking test, och imorgon väntar reading, listening och use of english. PEPP! Uh, jag vill bara få det överstökat. Efter det ska jag planera midsommar med Amanda, och ringa Skärstadal som jag missade att göra idag. Det blir fint. Och väldigt busy week i övrigt, och det är bara min första ledighetsvecka efter studenten!

måndag: mest slapp och nyhem (finaste, halvåriga Elsa somnade i min famn! bäbisfrälst!).
tisdag: uppstigande i okritlig tid och CAE (kan vara sista gången jag var på Peset).
onsdag: CAE, Amandamys
torsdag: Förhoppningsvis delegeringen.
fredag: Midsommar hela dagen! Kanske brevidgång om det behövs (men bara på dagen).
lördag: Rudenstamsjobb och förhoppningsvis brevidgång
söndag: Förhoppningsvis brevidgång.

Sen börjar jag jobba på riktigt på måndag. Det är lite sjukt. En hel sommar... på Skärtadal. Men jag kommer bli sjukt fit! Ska cykla till jobbet. Det kommer att bli svettigt men det kommer vara värt det, så himla bra tillfälle att ta tag i tränande! Skulle aldrig hänt annars, haha.
Nu ska jag duscha och sen sova. Wish me luck med håret! DET kommer ta tid.
Hejhej!

Inga kommentarer: