i don't know which way i'm going, i don't know what i've become

Jag lyssnar mycket på Coldplay numera. Mest på Rush of blood to the head -albumet.
"Music isn't just dancing, it's connecting" hörde jag en gång, det kanske är så det är (dock så har jag inte funderat ut the connection med det här... och uttrycket är lite fånigt kanske).

Idag är jag ledig och det är jättefint väder. Jag har till och med på mig shorts! Synd bara att det är drygt att ha gräsallergi och att huset är omringat av det. Egentligen skulle jag nog kunna gå ut eftersom jag har tagit en tablett, men jag försöker spara lite på effekten (de slutar alltid verka efter några timmar), Amanda och jag ska cykla runt Landsjön sen, och jag vet inte hur länge det blir so i'm saving up.

Apprå på sommar så måste jag hitta mitt kreativa jag så att jag står ut med jobbet, och verkligen tar hand om mina lediga/tidiga eftermiddagar och kvällar och nätter. Jag måste verkligen hitta det, för jag kommer inte att ha nån att hänga med i sommar. Amanda drar till Strandgården, de andra Kax'arna är isdjfhjgofpihå, och jag lär inte hitta nån ny, so it's urgent.

Nu ska jag sluta svamla och förhoppningsvis så dröjer det innan ett sånt här skitinlägg kommer igen.

1 kommentar:

Mathilde sa...

Du stina! när kommer du tlll mbt? får du ledigt från jobbet för att åka dit till onsdagen? För om du kommer, vil jag gärna hänga en hel del med däg om jag får :P

KRAM